maandag 20 oktober 2014

My Favourite Beauty YouTube Channels


Ik hou heel erg van YouTube, ik ben er verslaafd aan. Ik kijk veel YouTubers die random filmpjes maken en dat zijn ook vaak mensen uit Engeland of Amerika. Ik kijk ook veel naar beauty en fashion kanalen. Dit zijn mijn favoriete Beauty YouTube Channels.




Bethany Noel Mota
1. Macbarbie07 (Bethany Mota)

Macbarbie07, ook wel Bethany Mota, is een super leuk meisje. Ze is 18 jaar en ze komt uit Amerika, California.Ze houdt zich bezig met beauty en mode, maar ze doet leuke DIY's. Ze is heel actief op Twitter  en Instagram en praat veel met haar fans, Motavators. Ze startte haar channel toen ze 14 was en sinds dien is ze filmpjes blijven posten. Ze heeft ook nog een vlog channel, Bethanyslife.



2. Zoella28039 (Zoe Sugg)

Zoe Sugg, beter bekend als Zoella, maakt al heel lang YouTube video's. Ze is 24 jaar en maakt nog steeds de allerleukste filmpjes over beauty en lifestyle. Ook maakt ze grappige filmpjes met andere Youtubers zoals haar broer Joe Sugg (ThatcherJoe), Alfie Deyes (PointlessBlog) en Louise Pentland(SprinkleOfGlitter). Ik ben ook gek op haar vlogs! Laatst heeft ze ook een eigen beauty line gelanceerd, met body soap en parfum. Zoe doet ook veel op Instagram en Twitter.


3. TheLineUp (Julia and Maya)

Deze twee fashion blogger komen uit Stockholm en hebben samen en channel. Toen ik ze voor het eerst zag viel ik meteen in love met hun style! Stoer maar toch ook wel weer girly, echt zo leuk! Ze komen uit Stockholm maar ze spreken wel gewoon Engels, zodat je het wel kunt volgen ;). Ze doen veel Lookbooks en soms tags. Echt waard om even te kijken! Instagram: Julia @juliaadang en van Maya @maya_nilsen, ze hebben dezelfde Twitter usernames.


4. Beautygloss (Mascha)

Nu eentje van onze Nederlandse bodem, Mascha! Ik denk dat jullie haar bijna allemaal wel kennen, want ze is in Nederland erg beroemd. Ze post iedere dag een vlog en op iedere zaterdag heeft ze een tutorial. En dat allemaal op 1 kanaal. Ik vind het prettig om naar haar te kijken want haar video's zijn erg netjes en dat is heel fijn!


5. Teskuh (Teske de Schepper)

Weer iemand uit Nederland! Ik hou ook echt heel erg veel van de video's van Teske. De video's zijn ook heel duidelijk en altijd erg leuk! Ze doet veel make-up video's maar ook tags en over fashion. Ze is ook echt een super lief meisje. Ze heeft ook een blog waar ze vaak reviews op schrijft over nieuwe producten. Zeker ook waard om te kijken, maar ik denk ook dat jullie haar wel kennen. 

Dit zijn 5 van mijn favoriete Youtubers, als jullie mijn andere favoriete Youtubers willen weten moeten jullie hieronder even reageren. :)

QOTP: Wie zijn jullie favoriete Youtubers? 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten