donderdag 12 juni 2014

Pinkpop 2014, Zondag 8 juni




Zondag 8 juni ben ik naar Pinkpop geweest en het was te gek! Ik heb er echt geen woorden voor. Het was zo vet!



 Toen we aankwamen (veel te vroeg natuurlijk) stonden we bijna helemaal vooraan bij de hekken, maar toen begon het heel hard te regenen en te onweren. We moesten bij de hekken vandaan en schuilen in een tent. Toen het was afgelopen gingen we er weer staan en stonden we weer bijna vooraan. De hekken zouden om 11.00 open gaan, maar omdat het veld nog nat was, duurde het was langer. Ze wilden het veld nog even laten drogen.
Toen we dan eindelijk naar binnen mochten, als één van de eersten, was ik zo blij. Ik werd echt met happiness overspoeld. We gingen meteen water halen, want het was zo verschrikkelijk warm. Daarna gingen we naar het Mainstage toe en daar wachten totdat Chef'Special kwam. Ik stond helemaal vooraan en Chef'Special killed it. Ik stond wel vol in de zon en er waren ook al een paar meisjes out gegaan. Ik had nog gepraat met een meisje die daar de hele dag zou staan, omdat ze vooraan wilde staan bij de Arctic Monkeys. Echt respect als je daar de hele dag hebt gestaan. Na Chef'Special zijn we drinken en eten gaan halen en naar de wc gegaan. Daarna gingen we naar Nina Nesbitt. Heel veel mensen kennen haar geloof ik niet, maar ze kan heel goed zingen en haar style is echt perfect. Ik heb niet heel veel van haar gezien en gehoord omdat ik graag een beetje vooraan wilde staan bij Ed Sheeran, want daar kwam ik voor. We liepen weer naar het Mainstage en tussen hebben we nog wat te drinken gehaald. We konden er makkelijk in nog voor, in de 'golden ring' zoals mijn vader het noemde. The Kooks speelden toen nog, dus daar heb ik ook nog een stukje van gezien. Toen The Kooks afgelopen waren, gingen heel veel mensen weg en kon ik ver naar voren. Daar stond een vrouw, van 22, en zij was heel aardig. Daar heb ik nog een hele tijd mee gesproken en dat was gezellig. Toen we naar de wc wilden gaan, was het afgezet met lint omdat er heel veel meisjes in de golden ring wilden. Dus we zijn toen ook niet naar de wc gegaan. We zijn toen tussen de mensen op de grond gaan zitten en nog was gepraat. Er waren meer meisje rond om mij van mijn leeftijd en daar heb ik ook nog wat mee gepraat. Het was echt super gezellig. En toen was het 17.15. Ed Sheeran, degene waar ik special voor kwam, was eindelijk op het podium. Ik kon het echt niet geloven! Het was echt zo vet! Dit is het beste wat ik ooit heb meegemaakt. Misschien als je het concert terug kijk, hoor je mij schreeuwen: 'Ed, I love you!' Ik hoop het wel! ;) Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hem live heb gezien!!
Nadat hebben we heel rustig aan gedaan en zijn we het hele terrein over geweest. We zijn gaan zitten bij het 3FM Stage en naar Paolo Nutini gaan luisteren. Daar hebben we ook wat te eten gehaald en zijn we onder iets gaan zitten zodat we wat schaduw hadden. Ik wilde graag nog naar John  Newman dus daar zijn we ook nog even heen geweest. En toen was de laatste act: Arctic Monkeys. Echt goede muziek. Ik stond er niet dichtbij maar ik heb er van genoten. En raad eens wat voor drinken ik had? Thee! Mijn vader had thee voor me meegenomen.

Dit was de beste dag uit mijn leven tot nu toe! Ik zag zo veel leuke mensen met leuke kleren en zo veel leuke artiesten! Ik hou van festivals!

QOTP: Naar welk festival zou jij graag naartoe willen?

Antwoord: Ik zou heel graag een keer naar Coachella of Burning Man Festival willen gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten