maandag 26 mei 2014

Mijn super leuke dingen zomer.





Ik kijk heel erg uit naar de volgende weken! Het wordt echt super vet, ik kan echt niet wachten. Je vraagt je natuurlijk af wat ik allemaal ga doen? Ik ga naar Pinkpop en een concert. Het is nog even doorzetten met school en dan op naar de vakantie! Ik wil jullie graag meenemen op mijn 'super leuke dingen zomer.' Ik probeer iedere keer als ik ergens ben geweest een blogpost/foto te plaatsen.



Wat allemaal al in mijn planning staat: 

29 mei: Hemelsfestival, een dancefestival in Leeuwarden. Een local muziek evenement. Ik ben laatst op Kingsday ook al naar een local dance-event geweest. Dat was echt super! Daar heb ik onder andere Martin Garriz gehoord/gezien.

8 juni: Ik ga naar PINKPOP!!! Ik ga alleen op de zondag, maar dat maakt niet uit. Toen ik zag dat Ed Sheeran kwam wilde ik er gelijk heen. Ik vroeg het aan m'n vader en hij wilde wel mee, echt te gek! Can't wait!

13 en 14 juni: Auditie voor een theaterschool. Ik doe al heel lang aan theater en musical en ik heb me opgeven voor een theaterschool omdat ik er best wel iets van wil maken en een iets hoger niveau doen. Ik vind het heel erg spannend en ben heel erg zenuwachtig. Ik heb nog steeds geen goede monoloog gevonden dus als je een goede monoloog hebt, wil je 'm dan hieronder linken of stuur hem op naar: iza058x@gmail.com

24 juni: IK GA NAAR EEN CONCERT VAN ONE DIRECTION! Dit is denkt ik toch wel het beste, een concert van One Direction. Ik had de vorige keer geen kaartjes dus ik ben zo blij dat ik nu wel kan! Ik ga samen met een vriendin en ik kan echt niet wachten! Misschien komt van dit concert nog wel een filmpje online.

1 juli: WALIBI! Ik ga dit jaar met school naar Walibi. Het wordt denk ik echt super gezellig met al m'n vrienden en vriendinnen. Ik heb er super veel zin in!

5 juli - 12 juli: In deze week ga ik naar Parijs met m'n gezin, nichtje, neefje en oom! Het wordt echt geweldig en kan echt niet wachten!

12 juli - 25 juli: Deze twee weken ga ik naar Terschelling, ook met m'n gezin, nichtje, neefje en tante. Ik hoop dat er leuke mensen op de camping staan zodat ik wat vrienden kan maken en veel lol kan hebben.

Verder heb ik nog niet echt iets spectaculairs ingeplant. Ik heb heel erg zin in al deze dingen, ik kan echt niet wacht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten