zondag 13 april 2014

The Spring is Sprung Tag

  
The spring is sprung, eindelijk! Ik hou van de lente, het kan heel lekker warm zijn, maar het kan ook zomaar regenen. Ik had gezien dat Teskuh.nl deze TAG ook had gedaan en ik zag hem ook al rond gaan op YouTube en ik vond het wel een heel vrolijke TAG.




Naar welke lente trend kijk jij het meest uit?
De croptops en bloemprints. Lekker vrolijk!

Wat is je favoriete kleding stuk voor de lente?
Mijn daisy skirt van de Brandy ♥ Melville of mijn Batman croptop van de H&M

Wat ga je doen tijdens de vakantie in de lente?
Ik heb niks speciaals, ik ga niet op vakantie of een weekendje weg want onze keuken wordt verbouwd. Ik ben wel jarig, dus ik denk dat ik mijn verjaardag ga vieren en met vrienden en vriendinnen ga afspreken.











En je favoriete lente nagellakkleur?
Een beetje blauw/groen achtig en de pastelkleurige nagellakjes van de HEMA.












Je favoriete lente kleur?
De zachte pastel kleuren. De roze en de blauwe zijn mijn favoriet!

Favoriete drink om te drinken in de lente?
Ik heb laatst een heel lekkere frisdrank uitgevonden. Ananas en passievrucht, frisdrinken van de C1000, echt heel lekker!

Merk je dat je meer kleur gaat dragen in de lente?
Ja! Het mag ook weer, vind ik. Want je gaat niet in de winter een rokje met bloemetjes dragenof een neon t-shirt. Ik word er vrolijk van al die kleurtjes!

Waar heb je het meest zin in deze lente?
Dat de bomen weer mooi groen worden, de bloemetjes weer gaan bloeien en mijn verjaardag. En telt juni ook nog mee met de lente? Op 8 juni ga ik namelijk naar Pinkpop en op 24 juni ga ik naar One Direction! Daar kijk ik echt wel het meest naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten