zaterdag 22 februari 2014

Shoplog Primark, H&M en Bershka

Hey! Ik ben vorige week met een paar vriendinnen naar Almere geweest en heb daar een paar dingetjes gekocht. Niet zo heel veel maar ik dacht: Ik laat het jullie wel even zien. Ik heb geen filmpje gemaakt maar foto's want ik wil (nog) niet op YouTube met shoplogs enzo.




ACCESSOIRES
Primark €2,-


Dit is zo'n ding voor in je haar als je je haar in een topknot hebt. Een vriendin van mij zag 'm en ik dacht: OH MY GOD die is zo cute die moet ik hebben! Dus ik heb 'm gepakt. Deze lag bij de kassa's en was €2,-.

                                                                                                                                                                                                                                                
Primark €2,50

Een zonnebril, die had ik echt nodig! Ik had niet echt een normale zonnebril meer, ik heb nog een hartjeszonnebril en éen een bloemetjes printIk ga altijd op die van mij staan of ik gooi ze in het water, dus ik wilde ook niet een al te dure. Deze zonnebril was €2,50.




Primark €1,50


En een borstel, omdat mijn borstel kapot is. Ik denk niet dat dit een hele goede borstel is want je voelt dat het bovenstuk een beetje los zit van het onderste stuk. Maar verder werkt de borstel wel goed. Deze koste maar €1,50




NAGELLAK

Primark €1,50
Dit is echt een leuke lente/zomer kleur en ik denk dat ik er veel plezier van ga hebben.Deze kleur wilde ik al heel graag want ik had 'm al gezien in een shoplog. Dit kleurtje kostte €1,50


H&M €2,-





Ik kwam bij de H&M en ik kan het nooit laten om te kijken bij de nagellakjes. Dat is eigenlijk in iedere winkel zo. Maar ik zag dat er sale was en ik heb dus gewoon 2 kleurtjes mee genomen. Deze was €2,-




  
H&M €1,-



Dit is het tweede kleurtje/nagellakje dat ik heb gekocht bij de H&M. Het is een blauwe kleurtje met zilveren en blauwe glittertjes. Ik vond 'm gewoon heel leuk en ik had nog niet echt glitternagellak. Dit nagellakpotje was €1,-





KLEDING

Primark €4,-

Toen ik dit broekje zag kon ik wel gillen, ik vond 'm zo schattig! Een vriendin en ik pakte ze tegelijk, haha. Dit broekje is eigenlijk een hardloopbroekje en kost maar €4,-. Ik ga 'm niet gebruiken als hardloopbroekje maar als gewoon broekje. En als ik het toch niet zo leuk vind (wat ik niet verwacht) kan ik het altijd nog aan doen als pyjama. 






Primark  €6,-




Deze is zo leuk! Het is van spijkerstof met spaghetti-bandjes. Dit hemdje was ook maar €6,-. Ik denk dat ik hier nog wel een How To Style - artikel van ga maken. Als je van een bepaald kledingstuk een How To Style wilt lezen laat het dan even achter in de comments. 











Primark €1 ,-





IK WERD METEEN VERLIEFD! Ik hou zo van dit hemdje. In de achterkant zit een hele kleine cutout maar verder is er niet zo veel speciaals aan. Dit hemdje was maar €1,- !!! Ik dacht dus dat hij €7,- was maar bij de kassa bleek hij maar €1,- te zijn. 








Primark €10,-






Dit jurkje deed me zo denken aan Zoella. Als je niet weet wie ze is moet je snel haar Youtube of blog checken! Ze is echt heel leuk. Ik twijfelde er eerst best over maar ik ben toch heel blij dat ik 'm heb meegenomen. Dit jurkje was maar €10,-.














Bershka €2,99

Dit is een hele korte crop top. Ik zocht eigenlijk een met mouwtjes maar deze is ook leuk! Hij was €2,99











In totaal heb ik €32,49. Dat is echt heel weining voor best veel spullen. Dit was de eerst keer dat ik naar de Primark was geweest. Ik vond het niet zo'n prettige winkel. Ik kon me mijn weg niet zo goed en het was ook best druk, maar ik was ook best moe. Verder was het helemaal niet zo heel erg.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten