zondag 19 januari 2014

(Over) knee socks

Ik vind de trend van de (over) knee socks zo leuk! Ik zie het heel veel op We Heart It langs komen, dus ik dacht: laat ik er een artikel over schrijven.

Ik heb twee paar knee socks en een paar over knee socks. De over knee socks zijn bordeaux rood en zijn van de H&M (rond de €5). De knee socks zaten samen in een verpakking en waren samen €7,95 geloof ik. De ene is gewoon zwart en de ander heeft een soort van tribal print er in genaait, maar is ook gewoon zwart.




How to style them?

Style ze met een bordeaux rood rokje en een sweater. Ik style het meestal met een grijze sweater met een hartje erop, omdat ik (nog) geen beige/witte sweater heb. Je haar vast of in een knot, het kan allebei. Ik zou nu mijn sokken met de tribal print erin want dat brengt dan een soort van eyecatcher achtig iets in. De schoenen die erbij zou dragen zouden mijn bruine laarzen worden. Volgens mij staat deze ook in mijn vorige post, maar ik vind dit zo'n leuke outfit!




Wauw, ik houd van deze outfit. Dit jurkje is zo leuk! Als je een leuk bloemen jurkje wil, ga dan naar de Brandy Melville. Dat is echt een geweldige winkel. Met gewoon een jurkje en daar een jasje/colbertje over is al helemaal leuk! Schoenen die hierbij kunnen zijn bijvoorbeeld een paar beige Converse All Stars. Maar op deze foto heeft ze hoge zwarte laarzen aan.




Dit is ook een fantastische outfit! Een high-waisted short met een leuke sweater en hele mooie bordeaux rode knee socks. Ik kan niet zo goed zien of deze schoenen hakken hebben, maar als ze dat hebben dan zou ik het met andere schoenen doen. Gewoon je fave schoenen, bijvoorbeeld Converse of je oude afgetrapte laarzen. Ik zou er nog wel een panty onder doen deze winter, want anders is het natuurlijk veel te koud.



Cute! Dit is ook een outfit met bordeaux rode knee socks. Ik zou er niet een spijkerbloesje nog omheen doen, maar het geeft opzich ook nog wel een gaaf effect. Dit rokje komt van de H&M en is geloof ik €15, maar ik weet niet zeker of ze er nog wel zijn. Een zwarte crop top zijn altijd handig om te hebben, je kan ze overal boven doen en zelfs boven een simpele high-waisted short ziet het er al super fashionable uit!





Ouestion of the post: Wat vinden jullie van (over) knee socks?
En ik heb nog een vraagje. Weten jullie een winkel waar ik een goedkope high-waisted short kan kopen? Ik zoek er heel lang al één.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten