woensdag 27 november 2013

Fall Inspiration Lookbook

Ik haal altijd mijn inspiratie van mijn kleding overal vandaan, en het is meestal ook heel veel dus ik houd graag een Lookbook bij. Hier zijn een paar van mijn Fall Inspiration! 


Het is zo schattig, en dat komt omdat er een bloesje onder zit. Dat is echt mijn ding deze herfst. De tribal sweater is sowieso heel leuk en ik wil er graag nog een! En die tas past en perfect bij. 


Rokjes, rokjes zijn  zo leuk! Vroeger was ik niet zo van de rokjes en jurkjes maar nu ben ik er obsessed mee. Dit rokjes heeft een hele mooie bordeaux rode kleur. Dat jasje en die schoenen maken de outfit wat stoerder. Dit is echt zo'n leuke outfit!


\
Dit is een hele stoere, rocky outfit. Ik weet niet of ik het rokje wel zo leuk vind maar bij deze outfit pas het wel. Dat shirt is zoooooooooo leuk! (#YES) De zwarte lage booties en het jasje maken het stoere effect en dat maakt de outfit totaal af. 

Rokjes met sweaters + panty is zo gewelding! Ik zou voor een iets meer roder rokje gaan. Maar verder is het zo cute. De schoenen die ik er bij zou dragen zijn waarschijnlijk beige All Stars. 

Ik vind deze outfit zo leuk door het vest. De tas is niet echt mijn ding en volgens mij hebben die schoenen een hak en dat vind ik ook niet zo leuk. Maar die vesten zitten hemels. Het is super leuk en super cosy. 

Weer een rokje en een sweater. Deze is ook echt heel leuk en de kleuren passen perfect bij elkaar. Verder is het lekker simpel en daar houd ik van. De schoenen die ik er bij aan zou trekken zijn dan mijn hoge 'Pippi schoenen'. Ik kan het niet beter uitleggen, haha. 

Alle afbeeldingen heb ik van www.weheartit.com 

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfits, vooral die één na laatste vind ik erg leuk! Liefs, XX Savannah

    BeantwoordenVerwijderen